Sojusz Fenicja

Sojusz Fenicjanie


#1 2009-02-20 20:04:07

Krzyżowiec

Administrator

6509584
Skąd: Głogów
Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 11
Punktów :   

Sprawy związane z sojuszem

propozycje od znajomych z s3 nr 1

Standardowy poczatek

sam poczatek (kazda z osad)
1 lvl magazynu
1 lvl spichlerza
3 lvl glownego
1 lvl rynku
1 lvl miejsca zbiorki
kryjowki
kopalnie / budynek glowny / magazyny i spichlerze

dalej w zaleznosci od nacji
- germanie - palki i farmienie
- galowie - eko i kryjowki / traper

1wsza osada (deff / produkcja)
w tej osadzie rozwijam jedynie produkcje, przeplatajac to z budynkiem glownym i magazynami. W przypadku germanca na maxa palki i farmienie, gala - kopalnie
przy produkcji ok 400 kazdego surowca zaczynam robic rezydencje do 10 lvlu
z tego osadnicy i 2ga osadka

2ga osada (crop ofensywny):
zawsze 15crop -
rozwoj pol do 3lvlu i windowanie jednego do 5tego
mlyn
rownomiernie rozkladanie poziomu pol. Caly czas rozwijam spichlerz tak zeby sie nie przelewalo. Gram na monetkach wiec wymiana zboza na surowce to normalna sprawa. Tutaj jest to zazwyczaj przeznaczone na stolice wiec:
- buduje palac tak aby dalo sie przeniesc stolice. Przenosze ja do tej wioski i kasuje palac. W jego miejsce rezydencja do 10 poziomu... 3 osadnikow i nastepna osadka. W tym momencie zazwyczaj brakuje PK tak wiec mozna za wczasu pomyslec o tym zeby postawic ratusz i podganiac swietami. Na poczatku 500 pkt kultury to duzo... jednak wydac na male swieto to tez jest nie mala kwota

3cia osada (produkcja) - po sciance z cropem
standardowy poczatek i nastepna osadka

w tym momencie zaczynam juz w kazdej osadce dobudowywac produkcje do 10 lvlu kopaln i maxymalnego +25% do wydobycia
Kiedy powstaje 4ta osada wydobycie z pozostalych osad powinno wynosic okolo 1500....

calosc produkcji zaczynam slac do osady no 3 Rozbudowuje magazyny i spichlerze do wysokiego poziomu i zaczynam slacwszystko w calu jak najszybszego wyciagniecia ostatnich poziomow kopaln (wszystko do 10 poziomu). Kiedy to zakoncze wysylam wszystko do osady no 1 i tak samo magazyny max i kopalnie do 10 poziomu.

4ta osada (nastepna blisko cropa)
w tym momencie mam juz pobudowane pierwsze levele kopalni w osadzie no 4. Schemat sie niewiele zmienia
- na maxa magazyny i spichlerze. Bud glowny do 15 poziomu (docelowo 20ty)
- ciagne na szybko produkcje

kolejne osady podobnie.
kiedy zaczynaja nam juz "zostawac" surowce to

dalszy rozwoj to juz podejscie zalezne od gracza.


WOJSKO
1wsza wioska
- w pierwszej wiosce stosunkowo duzo - tutaj zaczynamy wiec 500 defa sie przydaje
- jezeli jest to germaniec no to palkarze... czesto grubo ponad 1000. W poczatkowym etapie wszystko co przyniesie nam grabiez ladujemy w palkarzy
wazne jest aby opracowac zwiadowcow i oszczepy
kiedy tylko zaczna sie pojawiac pierwsze jednostki konne budujemy oszczepy do liczby 200

2ga wioska (stolica)
tutaj nie buduje wojska dopoki nie stanie 4ta osada. Kiedy ta powstanie lece z ciezkim wojskiem czyli
- piechota (toporki, miecze) / Konnica (Heduan / Germ ryc) / tarany i katapulty
stosunek ktory staram sie utrzymac to 1000 piechoty 500 konnicy 300 taranow i 300 katas
Wazna jest obecnosc konnicy i duza ilosc taranow. Katasy sa potrzebne do robienia zamieszania fejkami wiec na dobra akcje i tak zejdzie wam ich 30-50...
Nie jest to armia docelowa, ale po prostu taka ilosc powinna sie utrzymywac. NIE JEST TO ARMIA CUDAKOWA - armia robiona w takim celu ma inny sklad jednostek ciezkich.

3cia wioska
- generalnie to nie za duzo wojska, ale jezeli juz jakies to jednostki defenyswne. Pamietac o tym zeby je rozwijac w kuzni... przydaje sie to mocno

powyzej 5tej wioski stukam wojsko w kazdej z wioch tak do poziomu przyrostu +100 zboza (przy maxymalnym upie +50% produkcji zboza).

powyzej 8wioski bardzo czesto zaczynam robic garaze... tak zeby nie trzymac calego ofa w stolicy (nie wyrabiam ze zbozem)...

By Dyspozytor

Offline

 

#2 2009-02-20 22:30:09

slaski

Nowy użytkownik

981421
Zarejestrowany: 2009-02-18
Posty: 1
Punktów :   

Re: Sprawy związane z sojuszem

A ja pozwole sobie przedstawić swoją filozofie gry...
1 osada: offffff i farmienie gdzie tylko sie da, deffa wielkiego w zwiazku z tym nie da sie zbudowac, wiec trzeba straszyc ofem
2 osada: eko.... jak najszybciej rozbudowac pola surowców i bazować na 1 osadzie, najlepiej w okolicy przyszłej stolicy, że by było blisko do dostaw
3 osada: zależy od farmingu z pierwszej, jeśli jest z czego wyzyć to 15c obowiazkowo z dobrymi bonusami do żarcia, i zboże i armia, to ma być baza do dalszej gry
4 osada: eko dla uzupełnienia 2
5 raczej to samo no i tak dalej, później trzeba pomyśleć o nastepnym 15c, jakos wojo wyzywić trzeba...

a żarcie to jest podstawa gry na bardziej zaawansowanych poziomach serwera..

Offline

 

#3 2009-02-21 16:53:19

Ky 15

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2009-02-21
Posty: 2
Punktów :   

Re: Sprawy związane z sojuszem

Pisze nowego posta bo chcem coś z tym zrobić a dokładnie z sojuszem inc robią co chcą już są niebezpieczni.Powtarzam  trzeba coś z tym zrobić

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dbnet.pun.pl www.rys-and-rys.pun.pl www.sportdownload.pun.pl www.kraina-pokemon.pun.pl www.kokoszkamt2.pun.pl